Wednesday, February 2, 2011

团圆饭

Hehhhey!!! :OOOOOOOOOOOOO! Due to chinese new year, Im gna type chinese! :D Yay!
哈哈哈哈海!今天是除夕hor! 你开心没有? 我很死鬼开心neh!!! 哎呀!新年哦,不要死死声~ (:其实我hor,很喜欢农历新年的loh! xD 哈哈
Actual fact: It's kinda hard for me to type chinese!!! Nyiek nyiek! xD But I still wan to!
继续。哈哈!Uhm... 今天是大日子!除夕夜!!!除夕夜有什么?团圆饭啦!我吃饱了咯!你吃了没有?哈哈!给你们看下我的团圆饭啦!xD
Ah haha! Damn messy! (:
 the lovely prawn. *they're so nice!* NOM!!!
炸鸡!
一品锅!
白斩鸡!

Eh!这个很好吃的!!!! 哈哈!
LOL. My papa. Take picha with the chicken head! xD
Mother!!!! She's cooking. (:
之后的,大家都忙着吃,没人拍照!不好意思!哈哈!
Hmm. Im gna show u my house!!! haha!!! C'mon! Get excited!!! :D
this is nice! :D


Everything is ready! U can come anytime. xD
你随时可以来了!!!我准备好好了!不过你来之前要跟我讲一声啊!(:






No comments:

Post a Comment